تماس با ما

چرا باید سایت داشته باشیم؟

در این مقاله سعی داریم که به صورت دقیق توضیح دهیم که چرا صاحبان بیزینس به وبسایت نیاز دارند , یک وبسایت چه مزیت هایی را برای شما به ارمغان می آورد و چگونه به پیشرفت و افزایش درآمد شما کمک میکند.

راهنمای مطالعه :

چرا باید سایت داشته باشیم؟

شمایی که درحال خواندن این مقاله هستید احتمالا صاحب یک بیزینس هستید , خدمات ارائه میدهید و یا درحال فروش یک محصول هستید.

مزیت های داشتن وبسایت:

داشتن وبسایت برای شما چند تا مزیت مهم دارد:

اول اینکه اگر احساس میکنید بازار شما خراب شده و مشتری های شما کم شده اند باید بگم که اینطور نیست , سبک خرید مردم تغییر کرده است. جامعه به سمت خرید آنلاین روی آورده , اون رقیب و یا همکارتون که وبسایت و یا پیج قوی داره بازار شما را از دستتون درآورده است. پس برای برگرداندن بازار به سمت خودتان شما هم مجبورید که کسبو کارتان را آنلاین کنید.
شما با یک پیج در شبکه های اجتماعی هم میتوانید بازارتان را آنلاین کنید اما مزیت دیگری که وبسایت دارد این است که وبسایت به خودی خود استقلال دارد. شما توی هر پیجی میتوانید پلتفرم داشته باشید اما بستر آن پلتفرم برای شما نیست , اما بستر وبسایت متعلق به خودتان است پس دیگر ترس و استرس تحریم و یا فیلترینگ را ندارید , چون که وبسایت برای خودتان است.

مزیت بعدی که باید به آن اشاره کنم این است که بحث اعتبار دادن وبسایت به کسب و کار شماست. یعنی اینکه شما با داشتن وبسایت به مشتریان خود اطمینان میدهید که من صاحب یک کسب و کار با یک فضای مشخص , با یک آدرس , شماره تماس و با یک درگاه پرداخت امن و مشخص هستم تا با خیال راحت از شما خرید کنند.
این یک ویژگی است که تنها وبسایت به شما میدهد و پلتفرم های دیگر این قابلیت را ندارند که شما اطمینان کامل را به مشتریان خود بدهید> داشتن یک ای نماد و یا یک درگاه پرداخت ساده اعتماد زیادی را به بازدیدکنندگان سایت شما میدهد.

در آنلاین کردن کسبو کار داشتن وبسایت مزیت های دیگری را هم به شما ارائه میدهد مثل روتین کردن کسبو کار , ثبت سفارش راحت , پرداخت بدون دردسر , جلوگیری از کلاه برداری و ارسال فیش های فیک , باشگاه مشتریان و تعریف کد تخفیف برای مشتریان ثابت شما و مزیت های بیشمار دیگری که در ویدئو های بعدی برای شما درباره آن صحبت خواهیم کرد.