تماس با ما

آیا داشتن سایت باعث فروش بیشتر میشود؟

سوالی که ذهن خیلی از مراجعه کنندگان را مشغول کرده است این است که آیا با داشتن یک وبسایت فروش ما بیشتر میشود؟ ما در این مقاله یک راهنمایی کوتاه و مفید برای پاسخ به این سوال آماده کرده ایم.

راهنمای مطالعه :

آیا داشتن سایت باعث افزایش درامد میشود؟

صادقانه بگوییم داشتن سایت به تنهایی باعث فروش بیشتر سایت نمیشود.
پس از راه اندازی سایت شما بستر خود را برای تبلیغات ایجاد میکنید , یعنی با داشتن وبسایت شما تازه یک فصایی را در اختیار دارید که در آن محصولات خود را نمایش بدهید , روند خرید را در آن به نمایش بگذارید , پرداخت راحتی داشته باشید و… حال پس از همه اینها زمان و فرصت شما برای تبلیغات است.

پس داشتن سایت به خودی خود و رها کردن آن پس از راه اندازی فروش شما را بیشتر نخواهد کرد. داشتن سایتی که نه در پلتفرم های شبکه های اجتماعی معرفی میگردد , نه با استفاده از سئو در گوگل معروف است و نه تبلیغات خاص دیگری برای ایجاد مشتریان جدید دارد صرفا برای شما و مشتریانی که شما را میشناسند مفید خواهد بود و با نداشتن بازدیدکنندگان و مشتریان جدید فروش شما هم بالا نمیرود.

کلام آخر

یکی از ملزومات راه اندازی کسب و کار اینترنتی داشتن وبسایت است اما این وبسایت تنها یک بستر است برای شما تا فروشتان را با استفاده از تبلیغات و تکنیک های فروش بالا ببرید.